Müügitingimused

Örrekese õpitubade veebipoodi haldab OÜ Sinka (registrikood: 12138815) (edaspidi ka „müüja“).

 

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

  • Veebipoes müüdavate toodete tutvustus ja hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnad on toodud koos käibemaksuga.

  • Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Tellimuse vormistamine

  • Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv kohaletoimetamise viis.

  • Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus eurodes, mille saab tasuda turvaliselt pangalinkide kaudu. 

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

  • Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja maksekaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

  • Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete tegemiseks vajalikud isikuandmed vastavale pangale.

  • Peale ostu vormistamist saadetakse ostajale arve ostja e-posti aadressile.

  • Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kauba kohaletoimetamine

  • Veebipoest ostetud kaupa toimetatakse kohale Eesti Vabariigi piirides.

  • Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

  • Kaup jõuab üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Juhul, kui toode on laost lõppenud, teavitatakse tellijat viivitusest.

Taganemisõigus

  • Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poest tellitud kaup tagastada 14 päeva jooksul. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil, kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil, nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks, kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Sinka OÜ-l õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

  • Kauba tagastamiseks tuleb ostjal pöörduda veebipoe omaniku poole, saates kauba tagastamise soov (tagastamisavaldus) e-posti aadressile info@orreke.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

  • Ostja peab kauba tagastama tagastamisavalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

  • Müüja tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

  • Kauba tagastamisega kaasnevad kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

  • Kasutame ostja sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Edastame isikuandmeid veoteenust pakkuvatele ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

  • Saadame ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-posti aadressile ainult juhul, kui ostja on sisestanud Örrekese veebilehel oma e-posti aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest, andes sellest meile teada e-posti teel või järgides pakkumisi sisaldavas e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Örrekese veebipoe kohta pretensioone, palume need saata aadressile info@orreke.ee või helistada telefonil: 529 0207. Kui vaidlust ei suudeta lahendada kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijakaitseametisse. Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.